keşke kaldırabilsek.
bizler de işleme olarak insan faktörünün nelere etki edebildiğini bildiğimiz için bunun üzerinde duruyoruz.
diğer işletmemizde(catering) en aza indirmemize rağmen ufak tefek hatalar olabiliyor, önemsenmeyecek düzeyde, ama burada(büfe) öyle bir durum yok . müşteri ile bire bir iletişimde olduğumuz için en ufak hata memnuniyetsizlik olarak dönüyor.
personel fazla muhattap olursa 2 tl lik siparişe bile paket çıkıyor.tavizlerin ardı arkası kesilmiyor. müşteri bunu abartıyor. tek notaya 3-4 kere düşük tutarlarda servis yapılıyor. bunları önlemek için bir çözüm arıyorum ama bulamadım.
bu konuda deneyimli arkadaşların yardımına da ihtiyacım yok değil
bunu da bi topic altında işletmelerde yaşanan sıkıntılar ve memnuniyetsizlik yaratmadan çözümlerini ortak olarak irdelemek lazım .
kolay gelsin ...