Arkadaşlar bu konu, anlamından uzaklaşıyor.
Bu konuya Captain'in sorusunun yanıtını verdik; tek bir tane telefon hattı olan bir işletmede gelen çağrının diğer makinalarda da gözükmesinin hiç bir faydası olmaz. aksine kafa karıştırır buna kim cevap verekceti ben mi bakayım sen mi bakacaksın, popup çıktı sipariş alındı diğer makina da da popup çıktı bunu nasıl kapatıp da normal işime döneceğim gibi...
Ha çok tane telefon hattı olur aynı anda bir çok paket muşterisi birden arıyordur o zaman anlamlı, onunda çözümü daha öncede söylediğim gibi Caller ID destekli bir telefon santrali. Bu kadar.
Ayrıca bu konu daha bir kaç gün evvel
http://forum2.sambapos.org/index.php/topic,787.0.html adresinde de tartışılmıştı.
Hepinize hayırlı bol kazançlı günler diliyorum.